23 Kasım 2009 Pazartesi

Dekorasyon Tablolar

Dekorasyon Tablolar

Ev dekorasyonu tavsiyelerime aşağıdaki yazım ile devam ediyorum.
Güzel duvar tabloları , dekorasyon mağazalarından temin edebilirsiniz. Evimizin en geniş yüzeyleri duvarlara aittir. Şık bir tablo ile evinizin duvarlarını şenlendirebilirsiniz.

Duvarlar dekorasyonu tamamlayıcı unsurları oluşturmaktadır.

Duvar tabloları asıldıktan sonra odanın görünüşü ve düzenini büyük ölçüde etkiler.





Son resimde evi aydınlatan şık bir tablo ile diyazn tamamlanmış. Evin ton yapısı olarak mat ve donuk renkler tercih edilmiş , tablonun gayet renkli ve açık tonlardan oluşması evde hoş bir görünüme  neden olmuş.  İki adet tablonun ombinasyonu ile şık bir tarasım gerçekleşmiş.
Tabloya doğrudan vuran gün işiği evin adeta havasını değiştirmiş. Tabloda ile anlatılmak istenilen bir çok yorum yapabilir ama benim fikrim ise hayatın matlığınıi günün yorgunluğunu tablonun saçmakta olduğu ışık ve enerji ile deşarj olmayı ifade etmektedir.

6 yorum:

  1. YAYINLADIĞINIZ TABLOLAR ÇOK GÜZEL NEREDEN TEMİN EDEBİLİRİZ ACABA?

    YanıtlaSil
  2. bu tablolar harikaa!!! nerden alabiliriz?

    YanıtlaSil
  3. bu tabloları nerden alabiliriz

    YanıtlaSil
  4. Ben izmir de yaşıyorum... izmir'in birçok bölgesinde tablocu da denk geldim. Hatta tasarımı daha farklı müthiş ürünlerde bulunuyor. İkea gibi dekorasyon mağazalarında da eviniz için müthiş tablolar bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. www.gittigidiyor.com da sticker, tablo ve dekorasyon aynaları bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. ben Tablocu.com dan aldım çok memnunum kesinlikle tavsiye ediyorum...bunlar ne ki hem tablocu.com da 100 lerce çeşitleri var

    YanıtlaSil

Ev dekoru görüşlerim hakkında sizde yorum yazın.